Äntligen

Hitta jag Dark Cream werther´s original chocolate..
antingen är det jag som vart blind eller så har det inte kommit till Ica förens nu
Åh den va lika god som jag trodde:D
Fast jag trodde det var små bitar.. men de var typ fyra stora bitar i ett paket:P
Så trodde jag även de skulle va sån där karamell sak i men icke då

Samma som dom där werher´sna som e mjuka med choklad i...
MUMMS:D

haha tror jag blivit galen i werhers:D

Nu ska jag laga lite mat, henke e hungrig och mår inte bra .. så får väl ta hand om honom..
Blir pangkakor:).. 


Har du något på hjärtat?
Postat av: Klara♥

sv: Tack så mycket!



p.s Hihi, Har aldrig smakat på den chokladen, men den ser så himla god ut!♡

2010-04-26 @ 10:43:49
URL: http://vanertjejen.blogg.se/

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0