Folk till allt?

Jaa.. fan va arg jag är...  Tänker inte nämna något namn nu men
Detta har pågått ett jäkla tag..
De e en som "tror" tydligen att den bor här..
Både jag och Henke har sagt till den här personen fleeeera gånger att den ska gå härifrån.. men gör den det? nee.
ibland har den kommit hit o knackat på o frågat om den får komma in 5 min..  Ja visst säger vi för att va trevliga.. ja men då stannar den personen här en heel vecka istället. Lägger sig på soffan o sover..
Och när man säger till den.. säger den bara .. jaja jag ska gå om fem min
har till och med skällt ut den.. Då borde man väl för fan gå? men den bara kaxar sig tillbaka..
Fattar seriöst inte hur man kan med o göra så hos någon annan... dessutom ser det ut som en svin stina när den har vart här.. Och varenda morgon man vaknar har den personen plockat fram aallt ur kylskåpet o typ käkat upp allt.. UTAN ATT FRÅGA..
Har tagit kläder av oss.. UTAN ATT FRÅGA..
Blir så jävla trött på sånt.. Aldrig vart med om någon liknande människa..
Kommer på kvällarna, går på morgonen,kommer tillbaka på kvällen går på morgonen..
jävla stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!!!
En utav mina kompisar blev så jävla sur på den en gång så hon smällde till den personen.. och förklara att nu får du fan lyssna .. du bor inte här!!
Men endå kommer den tillbaka .. hmm
Så nu idag.. alldeles nyss, så knacka de på dörren men denna gången öppnar varken jag eller henke..
Så står den och gapar i trapphuset och säger att "VI SKA ÖPPNA"..
Sen smällde igen trapphus dörren så de dåna i hela huset

öööööh....

Ne nu får det fan vara nog på folk som uttnyttjar och tar folk för givet!

Och nu fick jag skriva av mig lite aggressioner..




Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0