Helgen

Fredags så tog jag och henkes oss nån öl, sen blev vi bjuda till Grannen...Hasse och hans tjej,Taro tror jag hon hette:P
 Så vi gick över till dom
Mycke trevliga folk.. Helge hängde även med och busa som fan med deras hund "fisen" en dvärgspets blanding. Hon e jätte fin..
Sen senare vid 9 tiden så skicka linda mess.. så gick vi hem så kom Linda,Susanna,hennes Henke Och Keno hit

Osså säger jag bara Grattis Susanna och Henke :)

Sen kom en gammal polare till mej o Keno till ulricehamn.. Så åkte vi runt lite med han.,. åkte en sväng till borås o så
Där träffa jag Timmo med.. han körde jänkare så jag o Henke åkte en sväng med dom:D  Skooj!:)


Lördagen  Sov vi typ hela dan.. bakis xD

O nu har jag inte hunnit mker än att vakna.. Fick reda på en tråkig grejj med:(
eller rättare sagt såg på FB.. Så jag tänkte ringa brorsan snart
Men han lär väl sova vid denna tiden.. Hade även tänkt fråga honom om han kan köra till Floby idagSka dit och hämta några saker t ex min platt tv o så

nu ska jag ta mig en cigg o vakna till.. ha de fint

<3 Henke 4-ever <3

puss o kram
LELLA

 


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0