Min prins

Vill bara skriva om hur oerhört glad och lycklig jag är.
Det känns så overkilig att vara så här kär, blir bara kärare för varje morgon jag vaknar...
Älskar att titta in i dina fina ögon,älskar när du skrattar, och jag älskar alla dina tokigheter och flumm..
Du får mej skratta och le varje dag,du får mig känna mig som en prinsessa..
När du kramar mig,när jag känner din kind mot min kind känner jag mig så trygg..
Och att tänka att just jag har dig, underbaraste omtänksammaste människan får mig må så jäävla bra!
Jag tror och hoppas att du förstår det älskling
Kommer aldrig lämna dig, aldrig svika dig..
Du har tänd min livsglöd..

Henrik Rung <3



Har du något på hjärtat?
Postat av: LEGENDEN

yey rosa :D



Har du sovit gott inatt?:)

KRAM!

2010-04-11 @ 14:26:20
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Seb

Visst är det skönt att vara kär! =)

2010-04-11 @ 19:27:26
URL: http://sebovic.soclog.se
Postat av: Anonym

haha ja hitta din blogg, ja är så glad att ni har varandra du skriver så fint om Henke och han pratar så gott om dig, ta hand om varandra

en stor kram // Sofie

2010-04-12 @ 15:59:24
Postat av: Anonym

jag känner varken dig eller din pojkvän spec bra men gud vad man blir glad av att läsa sånt där ändå :) kul att folk är kära och lyckliga, det är så fint att se. lycka till hoppas det håller länge!

2010-04-14 @ 23:58:58

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0