mööörning!:)

Vakna för två timmar sen ungefär.. Hunnit slänga i mig lite frukost och så.. Ska strax klä på mig och ut på stan en sväng..
Igår så tog vi de lugnt.. var ute och gick lite .. Käka varma mackor kolla på lyxfällan och parlamentet..
Sen skulle vi ut och köpa cigg.. så såg vi keno..så stod vi o tjöta lite..
Sen komvi precis lagom in till wallander börja:)
Meeen som vanligt somnar jag i halva filmen fast jag inte ens e trött..
Fattar inte det?
Måste fått det som en ful ovana eller något haha..
Henke tycker iaf inte det e kul o kolla film med mig..Och det förstår jag.. haha

Ne nu ska jag leta fram mjukisbralls och ut med min kära Vovve och Henke :)


Hörs säkert sen:)

PussPuss


Har du något på hjärtat?
Postat av: sara <3

snygg blogg ! absolut. <3

2010-04-26 @ 13:30:04
URL: http://heyymylife.blogg.se/
Postat av: myolivia *

din blogg var riktigt fin :D <3

2010-04-26 @ 14:00:38
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0