Mums mums

Det var den bästa rubriken jag kunde komma på eftersom jag såg ett mums mums paket :)
Rubriken "dålig uppdatering" är ju lite uttjötad nu känns det som.. Visserligen stämmer det ju men va fan..
Bredbandet har vart avstängt ett tag..Men Henkes Farsa va snäll o fyllde på en månad åt oss:D

Hmm vet inte vart jag ska börja.. o skriva..

Har vart nere en hel del vid sjön o chillat..

Minns inte riktigt vilken dag de var.. om de var onsdags som Jag Linda löfvenborg och Linda svantesson,Kent & Henke Satt nere vid sjön och tog någon öl eller två.. Och tjöta gojja..Så Kom även Lindas brorsa tobbe förbi en sväng..:)

Torsdagen hade jag såååån migrän att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.. det var hemskt.. Låg i sängen med en scarf knytet skit hårt runt huvvet och dubbla solbriller hahahahahah.. Henke tyckte jag va väldigt porrig;)

På  Fredagen vakna jag av att jag fooortfarande hade den jävla migränen jobbigt värre..
Vi skulle åka iväg en sväng på fredagen med.. En kompis har fått sin HUND STULEN! fyfan säger jag bara..
Men det blev aldrig att vi åkte.. satt en hel dag o vänta på att vi skulle åka.. menmen..
Vi gick ner till sjön en sväng och satt där o tog en öl.. jag,linda L och Henke..  sedan mötte vi Linda S:)
Så gick vi hem till Pappa... Satt där o sjöng och drack.. iaf jag och Linda S haha:P
Sedan kom Linda L´s pappa förbi med kompis.. trevligt:p hehe

Lördagen tog vi de bara lungt.. hemmakväll med tv & pizza:)

Söndagen.. var desamma.. gick ut o gick en långrunda o släppte Helge i hundparken:)

Måndag(igår) Så skulle vi åkt och kollat på hunden vi e intresserade av(kaukasisk ovtjerk)stavningen?).. men det sket ju sig.. hon med hunden kunde inte.. så de kanske blir av till helgen förhoppningsvis:))) ..  Henkes pappa kom och hälsa på med.. satt nere vid sjön o så..  Helge fick träffa bonneville..  (hans hund)..  Det gick över förväntan va bra dom gick ihop..  Helge brukar inte gilla han hundar.. men de kan ju ha stor betydelse med att bonneville e kasterad..

Idag.. har jag/vi bara vaknat.. druckitn te och pussats :D iih.. haha

Skulle ju haft tvätt tid i morses.. men de känns lite onödigt o börja tvätta nu.. hinner ju inte ens tvätta en tredjedel ffs... så får kolla ny tid.. Har verkligen iiiiinget rent o ha på mig känns de som.. o de e jobbigt..:\

Idag har vi inte planerat något riktigt än .. Blir väl ett inlägg senare..




Ha en dunder dag

PussPuss


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0