Mysig dag/kväll igår

Igår så gick jag o Henke ner till sjön och satte oss på bryggan.. Henke tog nån öl..
Sen kom Linda med små kidz.. Susannas barn Liam & Kevin.. såååå söööta :)
Henke kastade sten med Liam .. Dom blev riktiga polare hehe:P
Sen gick vi hem till mig för linda skulle hämta sina mjukisbraller som var här.. Så fick Liam & Kevin lite choklad..
Så käkade vi efter dom gått..Och Henke vila middag..
Men jag ville inte gå miste om den fina dagen så jag väckte Henke och fråga om han ville hänga med ut med Katten och hunden till en fin park o busa lite me dom..
Tessan (katten) älskar o va ute:P hon knorra,o rulla sig.. Och Henke slängde pinne me helge..
Så Kom Kent Agent en sväng och Linda.. då gick vi ner till sjön och satt där och mys pyste till solnedgången och snacka lite skit..
vi gick hem runt 9 tiden.. Linda hängde med en sväng in..
Henke flumma sig som vanligt så man höll på garva ihjäl sig..
Han "lekte" gay.. hahhaha

Senare gick vi o la oss:)

Lite bilder från igår kväll




Har du något på hjärtat?
Postat av: sofie

tack för din kommentar gumman, vilken mysig blogg du har och vilka härliga bilder! Hoppas allt är bra med er och att vi ses snart igen! kramar Sofie

2010-04-13 @ 17:28:14
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0