Några kg tvätt färdigt:)

Fan va gött.. fick inte lite tvättat idag, fick allt tvättat och då menar jag allt.. För hade inga rena kläder..
Varken jag eller henke
Fick gå runt i sidenkalsonger och en sketen tjocktröja ..

Men nu iaf är det gjort. underbart!

Linda var förbi en sväng innan.. Och jag o henke var ute en sväng och fixa lite anöskings papper nyss..
Nu sitter ja bara i soffan och tar de lugnt.. har så fruktansvärt ont i ryggen..
Haft de nästan en vecka nu
Har iofs nästan alltid ont i ryggen sen olyckan.Är nog något jag får leva med
Om det inte blir bättre får jag väl gå till doktorn igen.. men dom gör ju inte så mycket mer än skriva ut värktablatter..

jaja..

Vi hörs säkaert sen..

Puss o kram


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0