Pirrigt på ett bra sätt:)

ja de känns faktiskt lite pirrigt att vi flyttat ihop.. på ett mycket bra sätt:)<3


Måste bara skriva att jag skrev ett låååååååångt inlägg alldeles nyss, men självklart när jag ska uppdatera så separ bredbandet..*pust*
Så detta inlägget kmr säkert inte bli lika bra som de andra men men ska försöka skriva de jag hade tänkt skriva i det förra:P

Igår som sagt flyttade vi.. Så vi har sovit första natten här, och den va lite otäck..
Både jag och henke vakna mitt i natten av att vi drömt madrömmar så vi gick upp och tog en macka..
Jag drömde att Josef Fritzel skulle komma och hälsa på mig och planerat massa skit m.m:S
Ni vet Josef fritzel? ( han som våldtog sin dotter i flera år o låste in henne i källaren)
uuh.. de va läskigt.. Men de e inte konstigt man drömmer madrömmar om sånna människor!!!

Iaf.. Henkes dröm var också läskig.. och fick mig liga vaken någon timma efter vi lagt oss igen
Han drömde att han gick upp på toan och mötte en tjej utanför toan.. så sa tjejen de
"Ni är inte välkommna här"

usch.. tänk om de skulle bli sant.. Varenda lite knak jag hörde inatt hoppa jag nästan till..
Tyckte de lät som faan på vinden.. men hoppas bara att de var blåst eller ngt. haha

Tror man blir lite nojig första natten man sover i sitt nya hem...
Fan va bra det känns o säga vårt hem:D
hihi

Idag ska vi plocka upp resten av sakerna.. fick upp all porslin igår.. skönt.. för de e det tråkigaste och plocka upp tkr jag:P


Vill Tacka Niklas Franzén så hemskt mycket att du hjälpte till så på studs.. Det var guld värt:) Både med körning och bärning:)

Har tänkt lägga upp lite bilder sen när det börjat bli färdigt?:)

nu hinns de inte skrivas så mkt mer.. dax för voffen att komma ut o lyfta på benet som pappa alltid säger haha:D

hörs!

Puss o kram

Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0