Redan Onsdag

va det går fort på veckorna nu för tiden..

Igår fyllde min älskling år:)
Han ville att jag skulle baka en tårta.. så jag bakade en smörgås tårta till han
han va tokig i den:D
Så de va kul o höra..
Sen tog vi de typ bara lugnt..

Måndags var vi med Linda L , Linda S , Ringman & Bosse
va först hemma hos Bosse en sväng.. sen gick vi till sjön..påvägen upp så gick vi till maroufs livs.. köpte lite dricka o cigg.. Osså gjorde dom mackor åt oss där inne, eller ngn slags rulle som var svin god:D haha
 Sen hem till Bosse igen,Så kom de nåra mer folk ingen aning vilka de var.. men små var dom:S
Sen gick vi hem till Kjelle en sväng ..där var de lite folk med...
 innan vi bedrog oss hemmåt igen..

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. jag ska gå bort till polisen till hittegodset.. och sen ska jag Träffa Wolff en sväng och kolla om hans amstaff och Helge  går ihop..för isf ska jag va hundvakt torsdag och fredag över dagen medans han jobbar.. Men tror dom ska funka ihop, hon e ju en tik och helge har inga problem med det.. Sen så har dom träffats förut när hans hund var valp..

nu tänkte jag göra lite Te och kolla på nyhets morgon xD haha

puss o kram


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0