Snabb besöket blev övernattning

Som jag skrev igår så åkte vi till Borås för att träffa lite folk. Mötte upp Frida och
Sessa när vi kom dit.. sen fick jag äntligen  träffa Henkes bästa tjejkompis Bella &
 hennes kille.. Hon verka vara en go tjej:)
Synd att vi inte träffades så länge bara..
Vi planerade att vi skulle grilla vid almenäs.. men det kom lite tråkigheter i vägen
det blev inte så.. Men jag frida och Henke var ute i skogen och
släppte hundarna, Mixi & Helge.. Dom busa som attan :)
Vi satt där ute på en bank nån timma, sen gick vi vidare hem till Frida..
Och spela lite kort och gick o la oss..

Så idag så vakna vi runt halv tio.. käka frulle och åkte hem ..
Och nu precis har vi käkat middag.. Henke mår inte bra så han ligger o slöar o e tråkig..
men han e bäst endå <3
Jag Tänkte färga håret strax medans han vilar..
 Fick en jätte bra hårfärg och silver shampoo av henke, så jag kommer för hoppnings vis bli
mega blond:) 
Har även fått en jätte fin navel piercing, en blomma som ser ut som en vit diamant..
Och ett Silver halsband med en silver bricka som det står "Together" på i guld:)
 Jätte Fiiint:) Men har svårt att bestämma mig för vilket halsband man ska ha på sig..
 fick ju även ett jätte fint tro hopp och kärlek halsband för ett tag sen..

Men nu ska jag börja Coooolooor´era mitt hair!;D

PussPuss


Har du något på hjärtat?
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

sv: tack vad snäll.. allt bra +?

2010-04-09 @ 14:21:30
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0