Städar

så gör jag inte det ;pPpPpPp
hahahahha

Nämen.. idag har vart en slööööööö dag igen..
inte så kul o skriva om..
har kännt mej hängig och trött..kanske ngn förkyldning som smyger sig på? Needu, de får det icke vara nu..
Måste ju börja packa o skit.. fixa en del saker:)

Och Henkis fyller ju år med snart.. Vad ska man köpa till han tro?
Jag vet ju vad han vill ha, och även jag..
 men det tänker jag inte skriva här .. lite för privat sak .. hihi;D

Btw idag är det ju onsdagens Höjdpunkt ffs......... wiiihoo..
AA :D
Japp jag har börjat hänga på anonyma alkolister möten..
Så har jag inte det ;pPpPpPpP
Nämen jag menar faktiskt Andra Avenyn:D
Så jag tänkte dra me Henke till Ica om en stund och köpa nått och snaska på:)
Men han ser ju inte så pigg ut min sötnos..
Men han ser jäkligt het ut i sina snickar braller.. ohlala;)

 
Henke tycker han e skit kul när han drar en historie

Det var en amerikanska som var inne på Ica nere i skåne
När hon stod i kassan så står det en kille framför henne..
och han vänder sig om då säger amerikanskan
- What a handsome face (stavningen?)
och då säger skåningen
- nej för helvete..

HAHAHHAH.. ni förstod nog inte, men tänk uttalet.. och tänk skånska " va dä han som fes"


jaja nu ska jag dra mej..
Ha de Bäst, fuck the rest.. häst;D






 


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0