Tonfisk klick

jag skratta så jag grät igår..

Det var nog skrattensdag.. Detta kanske inte är så kul för er läsare.. men de va kul när man var med om det

Först låg vi i sängen och glodde vid datan, så gick jag in på ens facebook o kolla bilder,
så  var de en bild på en  där.. Så ser jag bara att Henke typ blir skit sur.
 Så fråga jag var det var
han ba: men ser du inte hur ful "den" är :@
hahahha .. så jag kollade in den..
 Henke ba: så där borde vara förbjudet att se ut..  tycker att det är förargelse väckande beteénde..
Så vi låg o as garva bara.. Fast henke va mest arg, han e fortfarande arg på den stackars oskyldige HAHAHAH

Synd att man inte kan lägga upp bilden, vore lite oschysst..

Men nu iallafall ska jag komma till rubriken.. Vi stod i köket och skulle göra tonfisk röre toast med ägg..
Så jag stod o stekte ett ägg.. så försökte henke va lustig o slänga på lite tonfisk på mitt ägg.. samtidigt som han slängde tonfisken så drar jag upp stekspaden ca 1 cm över ägget så klicken flyger tillbaka rakt i ansiktet  på han..
HAHAHHA...
Och där står han bara med en stor klick på kinden vid munnen.. typ i några sekunder med jätte stora ögon.. Och sen börjar han se arg ut :O ..  och springer in på toan...
och jag sitter kvar i köket och asgarvar så tårarna sprutar...
Kan även säga nu att jag as garvar..
Han påstår att han fick stek smör i ansiktet som bränndes, men jag tror han blev mest sur på tonfisk klicken


Har du något på hjärtat?
Postat av: Eva

Hejsan! Checka in på min nya blogg & säg vad du tycker? :)

2010-04-11 @ 14:16:49
URL: http://ewaas.blogg.se/

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0