Trevlig & Mysig påsk

 

jag är verkligen kass på att uppdatera som jag skriver i dom flesta inlägg ..
.. ibland så skriver jag när jag känner för det och har tid över:)
Tänkte berätta lite om va jag gjort det senaste..
Tisdagen var jag hos tandläkarn igen och rönka (eller som henke säger att det heter RÖÖÖÖNTGA), Nöjd nu?
o såå.. tog massa bilder m.m
inför fixningen av bissingarna.. Både jobbigt o gött..
 men ska man va fin får man lite pin..som man brukar säga!!
Onsdagen var Jag o henke i falköping en sväng.. Henke skulle på möte o så...
börja med att de va krångel med bussjävlarna.. men de löste sig:)

Torsdagen var vi på visning på lägenhet:) Som jag glatt kan säga att vi fick :)
Sen efter det tog vi bussen till göteborg till henkes mamma,syster o bror ..
Tjejkompisen hängde även med.. Så drack vi lite vin o shitto.. haha :D nä men de va trevligt..
på Fredagen åkte vi och fika med henkes kompis Seb o hans flickvän.. 
Efter det,kom henkes mormor och morfar.. så käka vi påskmiddag med
henkes mamma,hans mormor o morfar,hans syskon robin och martina.. o hennes kille andre, frida, Henke och Jag... de va mummsigt:) 
sen  senare på kvällen kom seb och julia.. så drack vi lite vin och spela kort..
Julia e frisör.. så hon klippte Henke och hans mamma.. det blev bra :)
Hon ska även klippa mig någon dag:)

lördagen åkte vi ganska tidigt hem till Seb o julia för att sedan bege oss till halmstad
och partajja med Legenden.. De var väl hyffsat kul  :)
 Aldrig hört hans musik innan men han va riktigt duktig.. satt först i ngn lägenhet o drack, jag,henke,seb,julia,legenden & hans tjej sofie.. sen åkte vi dit legenden skulle uppträda..
Sedan sov vi på ett vandrarhem och åkte hem tidigt till henkes mamma på söndag morgon..
Då tog vi de bara lugnt.. Träffa Henkes kompisar ...Tog ett mysbad på kvällen o somna i tid.. gött:)
Måndagen åkte vi hem.. 

ja kan ju inte säga annat att påsken vart bra i Göteborg & Halmsta:)

Idag har man ju inte hunnit med så mkt än, men fick lite tid över att skriva..så:)
Vart o hämtat henkes leg o bilnycklar på polisen..


Nu blir de bara planering o sånt inför lägenheten :)

 Här kommer lite bilder från halmstad :)

 Legenden,Sofie & Henke .. För krök

 Henke & Legenden gör ngt konstigt, poserar kanske.. vem vet .. o.O
 Henke & Legenden igen.. Och ja? hmm.. Pose?
 Moi & älsk...  Henke tyckte ju han va så het i hatt!  xD
 Så Henke börja posera igen på Hotellet/vandrarhemmet
 Som ni ser.... HAHA
ne.. vi e inte normala.. men lyckliga :) <3
Legenden & Sofie.. Innan spelningen
Seb,Julia,Legenden & Sofie..  :) härligt gäng







Tjosan

 Lella <3 Henke 4-ever

PUSSPUSS


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0