Våra Bästa År

Suttit o glott på våra bästa år... Och druckit te
Innan hata jag det, men det är jävligt spännande om man sätter sig in i det haha
Har även slängt in lite tvätt..Kan va skönt o ha de mesta tvättat när man flyttar.
Och älskling sover fortfarande
Jag låter väl han sova ut.. han somnar ju alltid så sent

Sitter o kollar lite på min Grupp på FB..  Har 94 medlemmar nu.. Det tar sig sa pyromanen:p
Nämen för er som inte vet så har jag startat en grupp på fejjan..
Gruppen hette innan " vi som fått nog av vakterna på ströget"
Men har nu döpt om den till "vi som har fått nog av ordnings vakter"

Är så jäkla sjukt trött på hur vakter beteer sig.. och alltid så jäkla otrevliga.. hmm
Gå med om ni känner för det och tycker som mig:P



Puss puss



Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0