God morgon kan man säga

fast man vart vaken ett tag haha.. Mamma väckte mig vid sex tiden..  hu..
Så de blev dricka kaffe ..
Sen drog vi in till "city"  å handla cigg o så..
Sen käka vi frukost ..

Nu har vi inte hunnit göra så mycket mer..  Jag tog en långpromis med Sita & Helge :)
Skönt o gå lite så man slipper dom jävla fogvärkarna jag har...
Ibland kan ja inte gå på mitt ben o de värker som fan i ryggen ner till knät..
Så fråga ja barnmorskan va de var.. så va de fogvärkar som gun(mammas kompis) anade att de va..
Vissa känner inget av de o vissa har jätte besvärligt med de.. o ja har sälvklart oturen att ha ont av de:\
Men som sagt.. jag tar allt positivt..  Tiden går fort o snart sitter man här som stolt mamma med världens bästa Pappa.. För de kommer Henke bli<3
Henke e världens underbaraste.. Han tar hand om mig o ger mig kärlek som ingen annan kan göra.. jag e lyckligast i världen med Dig älskling!






R.I.P Fonzie
 Världens goaste hund.. Jag har fällt många tårar idag.
 Och hoppas du har de bra där uppe i himmlen.

Önska att jag visste om att du hade blitt sjuk..  Så jag åtminstonde fick säga farväl till dej..
 Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.. För de kommer aldrig finnas en hund som dig.. <3
Fäller en tår när jag skriver detta.. Men jag vet att många där uppe kommer ta hand om dig och älska dig!










Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0