Sveriges godaste glass

Igår var man ute på en liten roadtripp här uppe hos Mammi o hennes kille..  vi var o käkade "sveriges godaste glass"..  O de stämmde.. fasiken va god den va..  Nygjord glass smarrigt.. Så tog en Ananas kula & en cherry/choklate:) MUMS..
Henke tog lakris glass.. eftersom han e tokig i lakris..:P
Dryg väg va de dit.. som fan.. bara skog xD men de vare värt..

Vi var även o bada allihopa.. Så jäkla fint här omkring.. de finns 400sjöar här.. så de finns gott om badplatser:)

Helge & Sita bada som fasen med.. Helge e så sööööööt när han simmar omkring med sina pinnar i munnen haha..  Ser typ ut som en iller som simmar omkring..
Och Sitta hoppar runt som en björn haha

Efter vi badat åkte vi till "City" För mamma skulle klippa sig...
Sen åkte vi bara hem o myste o käka räksallad mackor,i tunnbröd med sallad,ost o göörka ..göttit..
Så Baka ja o mamma en vinbärs kaka..

Och Henke lämna mig helt ensam ute i regnet när ja plocka bär så jag blev attakerad av brännäslor:'(
Men jag överlevde
Hygglit Henke!!!!!!!!!!!!!!!!:@
    haha nää skojja ba..

Får se om vi drar hem imorn till trökiga bonnalandet... Massa saker som behövs fixas


Idag gick vi upp runt sju, Drack kaffe käkar frulle..  Åkte  o hälsa på Mammas killes Mamma .. Hon e för roli asså haha .. Hon tycker Pappa ser så bra ut så hon hade sminkat sig o fixat sig haha.. Hon e stört skön!
Snart ska jag städa bilarna tänkte jag..  Sen ska vi dra ut på en tripp förmodligen..


Ni får ha de beeest så längäää :)

Plus o kran<3






Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0