fått lite saker gjort

Ja idag har man fått saker gjort..
igår såg de ut som ett BOMBNEDSLAG i köket, disk kors o tvärs.. Så när jag vakna imorses stod jag inte ut mer, så jag tog tag i disken, tog nog en halvtimma haha..
Sen åkte vi och handla i falköping..vi köpte mat, naglack och hårfärg:)behövligt:P
Sen åkte vi till en bondgård och fråga efter kattungar, men dom hade bara sen i fjol
Så vi ska vänta ett tag o få en katt av min bror och hans fosterfamilj..:) en liten orange/vit sak:) såå söta..
Sen laga vi mat, köttfärssås och bandspaggetti fick de bli.. Smarrigt..
Sen fick jag redigt med energi så jag börja städa köket sovrummet o hallen.. dammsög o skura:)
så nu e de rent.. efter städningen gick jag o frida ut o la oss på en filt på baksidan, Helge sprang omkring o lekte..
Nu sitter jag o gör ingenting, tar mej en köpp kaffe..
ikväll ska vi baka jolgubbs paj..:) mummsigt
haha jag bara bakar.. ska även baka muffins åt linda någon dag:)
ha de så bra så länge puss o kram

Har du något på hjärtat?
Postat av: Julia

Hej ni vill inte ha Bimbo längre då? Kram kram

2010-06-02 @ 18:36:37
URL: http://vinoshitto.soclog.se

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0