Gutenmoorgen:)

Har vart vaken ett tag, gick upp vid halv åtta ungefär.. Somnat på soffan hade man gjort, likaså Henke
Sitter o glor på Rivstart och facebookar lite..
Dax för frukost snart kanske?
Men Henke sover än så väntar tills han vaknat.. min darling!
Helge sover han med.. så jäkla morgontrött hund man har haha.. han brukar gå upp vid 10 tiden ungefär
Och om man försöker busa med han eller gosa med han på morgonen går han o lägger sig under sängen eller under soffan typ " låååt mig va,morgonpigga människa" haha.
Idag har vi ju som sagt lite planer..Får se hur de blir:P
Kan säga att jag har knott/mygg bett överallt..JOBBIGT.. på tutten,på halsen & på magen (intresse surfen hoppar av lycka)
Åh vet ni.. jag längtar till vi får våran kissunge.. Har några bilder, men nu är dom äldre och har börjat gå lite vingligt hehe..Vi har inte bestämmt vilken vi ska ha än men..
ååh söötelisööööta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
men ni får ha en goooooooooood day, så kanske vi hörs sen! PUSsPUSs

Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0