Hemkommen

Jag o Henke darling fick ett ryck o ville åka in till stan .. så vi drog in till stan till Niklas franzens jobb o vänta på han där ca 40 min tills han slutade.. sen drog vi till Donken..  :D och jag HATAR personalen där.. så jävla tröga i huvudet..
Fick nog säga om 3 ggr va vi skulle ha i driven.. endå så fråga dom där vid betalningen vad vi skulle ha IGEN..
Sen vid luckan där man får maten så fick vi fel endå.. segjävlar! alltid får man fel eller så missar dom något.
men jaja.. de var gött iaf med mc Feast:)
Så drog vi hem till niklas så grejja henke & han bil..  och Rikard franzen & Mia kom med..
Så sa mia de att  hon har en hona som skulle passa jätte bra o para helge med.. de var någon blandning mellan dvärg picnher & chihuahua(stavning?) o nått mer.. vet inte riktigt va hon sa men..
Ska iaf åka förbi ngn dag så dom får träffas:) hiihu..
Helge och Bonneville har iaf busat massa idag:)
Efter dom grejjat färdigt drog vi te affärn o köpte glas o dom nya ramlösa... :D jävligt goa..
och sen drog vi hem.. så nu är man hemma..
Skönt.. för jag har haft ont som fasen i svanken & magen .. typ som kramper.. hmm.
jaja..  orkar inte skriva mer faktiskt... Men vi hörs imorgon puss o kram

Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0