hihu..

blev inget skrivande igår..
Så tänkte skriva idag ooch berätta hur de gick på MVC..
Det gick jätte bra.. Mina prover va galant sa dom:)
Fick ta stickprov i armet ,fingret och kolla blodtrycket(så heter de va?)
Så prata vi lite o så.. och han visa den där saken på datan man fyller i varje gång man ses med vikt o lite sånt:)
Och på tal om de, vikt hade jag gått upp i, ca 2kg.. REDAN! omg
och tänk då att jag ska gå upp typ tio kg tilll om inte mer.. herregud.. here comes the flodval... haha
flodhäst mena jag xD
neämen de e underbart:)
Nästa besök blir 31 juli.. då blir de ULTRALJUD! ooh längtar!!!<3

Efter mvc´n igår så åkte vi hem.. Och Henkes farsa kom förbi me en bit av en bokhylla, sen åkte henke med honom hem igen för att hämta dom andra delarna..
och medans dom flängde så kom Frida och hennes mamma.. vi tog en kopp kaffe o satt o tjöta..
Sen åkte fridas mamma hem .. Och frida stanna.. hon ska va här i veckan:)
Och Niklas kom på besök..  Så käka henke,frida o niklas korv med bröd..jag var icke sugen, jag satt o spydde på toan.. uuesh!
Sen dorg vi handla cigg, och sen hemmåt igen.. Niklas drog hem ..
Och vi börja baka en sockerkaka.. Och då får vi yttligare besök av grannen Roger:)

- Hej snyggingar, va gör ni för nått*ser ut som ett frågetecken*

Och där står vi i köket i värsta mjukisbonna kläderna allihopa och bakar och henke kokade ägg..
haha såg nog lite kul ut!

Så gick vi ut o satte oss en stund med han på baksidan..

ja de va la den dagen:P


Idag vet jag inte va som händer än de märks väl:)

ha en bra dag puss puss

Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0