Sryyyyy

har inte kunnat blogga på ett tag pga att vi inte haft internet... Men nu funkar det igen..
åh gud, jag vet inte vart jag ska börja skriva .. lite svårt o få med över en veckas händelser.. hmm
Men jag har väl vart hemma o så.. även vart iväg på cruising i lidköping med Frida.. skojjsigt..
asch jag skiter i och skriva vad jag gjort de senaste blir bara krågnligt o jävligt långt inlägg..
Men jag kan berätta om gårdagen..
Då åkte jag och älskling in till stan och handla lite.. och gjorde hemma gjord amerikansk sallad.. GOTT
och käka en sjuhelvetes massa godis haha..  Blev så extremt sugen på lösgodis så de va sjukt!
Idag blir dra iväg och handla igen.. ska köpa en foundation och hårfärg:)
Ska visa en grej jag o älskling beställde igår:D
Det är ett 

Gravidpaket - Angelsound + Första Hjälpen

Så vi kan alltså lyssna på bebisens hjärta hemma när vi vill
och även spaara de! UNDERBART!:) <3 Minne för livet ju!

Har du något på hjärtat?
Postat av: bina

haha det va ju häffigt det visste jag inte att det fanns helmysigt att kunna lyssna på barnet när man vill haha

2010-06-15 @ 17:28:46
Postat av: Julia

va kul! va kostar en sån då? kram

2010-06-15 @ 23:04:37
URL: http://vinoshitto.soclog.se

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0