Dagen såg ut så här

halloojj!
Dagen börja jag med att diska.. Sen åkte jag o älskling in till stan,  mötte upp Linda och sedan gick vi till Pappas jobb och hälsa på en snabbis..
Sen strosa vi runt på stan. Träffade Jonas utanför cigarrmagasinet:) Så fick vi låna hans bil mendans han kollade travet o sån skit..så vi åkte runt en sväng i stan.
After that handla vi och tog bussen hem. Finns de nått tråkigare än att åka buss? urk! hate it! men men de får gå ett tag.

Idag går man ju även in i vecka 33 av 40.  Och de känns underbart! inte alls långt kvar, och de e så skönt att allt verkligen gått bra hitills. De enda man e nervös över nu e ju förlossningen!  nervöööös.. man går och tänker på massa saker.. De som far i mitt huvud om dagarna är , hur vet man att de verkligen e dax och hur känns värkarna?!?!... men som alla andra Mammor säger
" DEEE LÄR DU KÄNNA "
haha.. OKEEJ DÅ!
Men man undrar ju hur de känns, men ingen verkar kunna förklara det mer än att de Kääänns!
Så ja får vänta o se.


jag längar,längtar längtar efter att få se/träffa dig!! du har legat i min mage i 33 veckor vilket motsvarar ca 7,5 månad.. är så grymt nyfiken, på hur du ser ut,hur du luktar,hur du beter dig, vem av mig och henke du är lik, pojk eller flicka? m.m
Vill bara att dagen ska va här när vi får hålla om dig,pussa på dig, ge dig all vår kärlek!
<3<3



Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0