drömmer alltid något sjukt

jag drömmer flera drömmar per natt asså.. eftersom jag går upp 3 ggr varje natt och är akut kissnödig! Fattar inte hur mkt man kan kissa när man e gravid haha

Drömmde att jag gömmde mig för någon läskig sak och jag skjutsade min bror på cyckel i typ 100km/h haha.. jävlar va fort de gick.. orkar inte skriva ner hela drömmarna. Men sjuka drömmar e de ju asså.

Kollade på reprisen av bonde söker fru, eller som man kan säga i år Mupp bonde söker retard.
sen han ja kolla lite på kalla fakta som handla om att dom skulle riva något område för att de bara bodde asyl sökanden där.. Sen somna jag som en stock på soffan, vakna till av att Henke spela xbox och då gick jag och la mig... Sen var tydligen brorsan och putte här en sväng när jag lagt mig..

gick upp vid fyra med, och var hur pigg som helst, men tänkte att ja inte kunde vara uppe då så la mig i sängen igen och gosa med september"sippan" . så somna ja till slut och vakna för en stund sen nu.

Idag ska städas och tvättas lite.

 Imorgon ska min älskling på magnet röntgen:\ och jag ska med o "stötta" honom såklart!
☻♥☻
/█\/█\
.l l. .l l.


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0