Fullt hus :)

Ja här har de minsann vart fullt hus.. 
I lördags kom Henkes kompisar från Göteborg.. Joel,Kimmo,Ramus & Hanock :)
jag var dock väldigt osocial eftersom ja var trött och hade magknip (igen) av dom där jävla järn tabletterna.. så ska sluta med dom nu eftersom dom andra mot krampen inte hjälper.
iallfall..  på söndagen var jag ganska social.. för då vakna jag av att dom satt o tjöta halv sju på morronen. Och att även Linda var här :D så då gick jag upp..
så satt vi o tjöta o flumma fram tills klockan 12 ungefär.. Då kom Frida och Patrik .. Och Frida hade såklart med sig sin så jäävla söta dotter, Och patrik hade med sin dotter också
Så alla satt bara i sofforna och var helt tyst och kollade på dom underbara liven.. Blev helt till mig när jag höll Wilma (fridas dotter) ..Även Patriks dotter var ett litet charmtroll, Joline.. Hon är 1 år så hon var ju lite äldre,
man insåg verkligen att man själv har en snart..
Henke kunde inte släppa blicken från Wilma..han satt bara o höll o pussa på henne.. :D
så tog vi nån kopp Kaffe.. sen var frida och patrik tvugna att åka..  ;( ville att hon/dom skulle va kvar meeeer ju :(
Men Frida sa att hon kommer snart igen så hon kan stanna längre :D

efter att dom åkt så glodde vi lite film o drack cola o käka choklad.

sen drog resten av folket vid se tiden.. o då kom Fidde och Felicia en snabbis <3

Efter dom åkt så gick vi typ o la oss..

så,så såg endel ut utav våran helg


Puss & Kram


FRIDA & WILMA :) såå söta!!!!


Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0