Slöööött

ja här e de slött.. Legat på soffan hela dagen, men har faktiskt diskat och tagit ett varmt skumbad också! så något nyttigt har jag gjort :P

Igår var de myskväll som vanligt för våran del haha :P
Brorsan med flickvän var här.. så gjorde vi tacolåda (igen) haha såå gott!
så drack vi kaffe :P

Senare skulle dom iväg o köra nåra kompisar, så jag och henke gick o la oss strax efter de.
Kikade på heartbreak hotel först. Den e rätt rolig.. särskilt när dom står på toan o gapar på varandra hahah

Så såg våran lördag ut.. inte så spännande , men lugn och skön som vanligt:)

Har en katt som ligger så mysigt på mig som vanligt.. och en hund som ligger breve o snarkar haha..
Ska kolla repriset på "Så mycket bättre" , såg de igår med men de funkar att kolla på igen




ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA ÄLSKLING! DU HAR FÖRÄNDRAT MITT LIV. ÄR JÄMNT LYCKLIG OCH GLAD NÄR JAG ÄR MED DIG. OCH DU KOMMER BLI VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!:) DU HAR ETT HJÄRTA AV GULD..

(Min älskling innan eller efter han hade föreläsning för en skola i skene.)



puss o kram

Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0