Somnade igår

ja somnade igår när vi kom hem.. vi var i borås vid 12.. Och när vi kommer dit så kommer en tv4 reporter hur lycklig som helst springande emot oss och frågar om hon får filma oss och ställa frågor..haha
Men varken jag eller Henke ville ställa upp.. då frågar hon om hon får filma min hand :S
Ja visst de fick hon göra haha..
Sen gick vi in på sjukan, tog en jäkla tid den där magnetröntgen.
Och jag börja as garva åt min stackars älskling när han hade på sig den dära vita rocken och strumpor.. han såg så ynklig ut men endå skit kul xD
provsvarerna får han om en vecka. så de e ju inte jätte lång väntan.. dom har ganska hög prio på han.

Sen efter de var färdigt gick vi o käka en korv med bröd.. och sen beställde taxin hem.
Var vröl hungriga när vi kom hem, så vi slängde ihop potatismos och ugnsbakad falukorv med lök.
Satt fint i kistan

Sen satte ja på en film "extreme dating" och somnade efter halva filmen... Henke gick o la sig i sängen för att han e även jätte förkyld med feber o hosta :(

Ja vaknade vid nio o gick o la mej i sängen men då låg henke istället o sov på soffan ..
Så jag har sovit  ensam i sängen inatt, eller inte helt ensam.. Sippan och Helge myste ner sig intill mig.

Så nu imorse vakna jag kvart i fem.. och gjorde mej två mackor med ost o jolgubbsylt:P
Väckte även min älskade o servera honom frukost ;)

ne nu orkar ja inte skriva mer sitter i en väldigt obekväm ställning



puss o kram

Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0