Uppe innan Tuppen :)

ja här sitter jag hur pigg som helst :P Har inte hunnit skriva något vart så mkt..
Men har iaf vart hos barnmorskan i torsdags. Allt var bra som vanligt, blodprov och hjärtljud m.m :)
Han (BM) blev även nyfiken på om bebben har fixserat sig.. så han var tvungen o känna.. Och ja de hade hon/han..
Så där har jag anledningen till trycker jag känner som mensvärk typ...
Känndes lite nervöst när han sa " ja , jag är 100% säker på att bebisen fixserat sig och ligger i den ställning han/hon ska födas i" ..
Men de betyder ju inte att jag ska få när som helst.. men man vet ju aldrig :P
Men som jag säkert skrivit innan så hoppas jag på att de hinner bli ett nytt år.
Nästa gång hos BM ska vi prata om önskemål såsom smärtlindring,förlossnings ställning o så ..
Skulle vilja klara förlossningen utan bedövningar men jag känner att jag behöver nog ryggmärgsbedövning med tanke på att jag har så ont i ryggen.. men de återstår väl att se .

Sen har vi även städat en jävla massa hemma och tvättat.. Och Mmmh va gott de luktar i lägenheten ,luktar tvättmedel överallt... passade på att tvätta gardinerna med, dom brukar man oftast glömma bort:P

Fick även en bilbarnstol och en babysitter igår av Felicia & Fidde :) taaack! <3
Och dom fick några kort av mej som ja framkalla häromdagarna.. fick 200:- på fujis hemsida med en tidning ja premunerar på ..Riktigt nice, men så glömde ja förbruka dom så jag fick räkning istället haha.. men de e bra då kan man ju köpa nått annat där med:)


Ne usch ja måste gå och klä på mej mer kläder.. Våra element har pajjat!!! Så ja hoppas dom blir lagade idag!!

Hörs sen kanske

Puss och Kram

Har du något på hjärtat?

Skriv här! :)

Ditt Namn, tack! :):
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du?:) :

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0